Re: KDE Debian

Den finns ju på Woody cd-skivorna för sjutton... :-)

Vad jag var ute efter var en mirror (helst i Sverige eller så nära som
möjligt) där det finns en komplett KDE *i en mapp* så att man kan göra så här:

wget ftp://ftp.någonstans.och/förhoppningsvis/nära/kde/för/debian/*

Denna möjlighet finns för några andra Linux distributioner och är väldigt
smidigt om man nu vill bränna en cd-rom med KDE.

MVH,
HÖ

--
Frige Karolina Johnsson -- Skriv under Petitionen