DNS problem.

hej.

har problem med min dns(?), jag försöker maila
till en person jag kunnat maila till förr,
men nu får jag bara error från algonet att den
domänen inte accepteras.

personen i fråga hade algonet förr som hotell,
men flyttade till en annan, det är säkert någon
månad sen.

ifall jag från min burk kör en 'dig <domän>'
så visar den felaktig data, den gamla alltså.
från alla andra jag testat visar rätt.

har testat starta om bind några gånger mm,
men inget vill funka. hur kan man rensa allt
som bind kanske har lagt på minnet? eller
kan något annat vara fel?

ii  bind           8.2.4-1        Internet Domain Name Server
ii  sendmail       8.12.1-2       A powerful, efficient, and scalable Mail Tra

--
     [x] icq - 496723     [x] url - fobie.net