Re: KDE Debian

On Wed, 17 Oct 2001,
    Helgi Örn wrote:

> Hej!
> Jag har just installerad Woody på min box och skulle gärna vilja ha KDE där
> också, men jag hittar ingen mirror för KDE för Debian.
> Kan någon tipsa mig?

F;r kde beh;ver du val ingen speciell mirror?
Jag minns att det fanns ett task-paket for kde, men det verkar plockats
bort.

apt-get install kdebase kdebase-libs kdelibs3 kdebase-krypto kdelibs3-krypto

Osv..

/d

--
 "Bender, we didn't mind your drinking or your cleptomania or your
pornography ring." -Leela