Re: Sammarbetsringen?

> Hejsan!
>
> Hur går det med den anarkistiska sammarbetsring om fri mjukvara som det
var
> tal om på debian-user-swedish-listan? Hade ni något möte på Kafé 44?
>
> mvh
> David Westlund

Jo vi träffades på kafé 44 (fast eg på Carmen) och snackade lite, än så
länge så har vi inte kommit fram till något (vi var tre personer) men om det
finns intresse så ses jag gärna igen.

mvh, tomas

ps. min chef kommer eventuellt inom kort att söka en person som kan åta sig
att implementera och testa en applikation (MySQL, PHP4), jag ser helst att
uppdraget går till någon sjysst person än till någon överbetald konsult från
hans förra jobb. Så om det finns intresse så hör jag av mig så fort jag vet
mera. (Ett väl genomfört arbete kan leda till fortsatt anställning...(bra
eller dåligt?).)

ps2. jag kommer nog att fortsätta terrorisera den här listan med den här
typen av meddelanden tills någon ber mig sluta. Det kanske är läge att sätta
upp en lista för anarko-konsulter, tips, ideer, respons!