Re: Muchos gracias!

Quoting Mats Rynge <mrynge@ucla.edu> [11 Jul-01 07:50]:
>    Och forresten, skippa testing. Bara for att packages inte flyttas ner
> forran dom ar ok, sa saknas dom och man far ett system som ar varre an
> unstable.

Jag tycker ide'n med testing är vettig iallafall, låt paketen "mogna"
i  unstable ett par veckor, och har det inte kommit in någon bugrapport så
lägg in dom i testing. Fast för att det ska vara verkningsfullt gäller
det ju att det iallafall är några som kör unstable och kan rapportera
eventuella buggar :)

Problemet med med att paket saknas borde inte vara så svårt att lösa,
bara kolla dependencies innan dom flyttas från unstable -> testing,
typ "om paket X från unstable kan installeras i testing, flytta det dit"
hm... har iofs för mig att detta redan görs, men men :)

mvh,
 Stefan