Re: HMM.

On Mon, 9 Jul 2001, Anders Holmberg wrote:
>Om jag konfigurerar ljudet som moduler, hur ska jag göra då?
>Ska jag välja att konfigurera huvuddelen som modul eller bara den del som
>rör mitt soundblaster awe64?

du kan ju alltid testa med alsa? jag har haft problem
med ljudet på 2 datorer, ett sb o ett crystal, så jag
började forska o någon tipsade mig om alsa. alsa funkar
hur bra som helst för mig, www.alsa-project.org har
jag för mig det var, eller apt-get install alsa-source

rätt enkelt att göra dom till *.deb också med kernel-
package från debian.

     [x] icq - 496723     [x] url - www.fobie.net