ELÄNDES LJUDSTRUL.

Hej!
Fattar inte varför linux beter sig såhär underligt.
Debian är ju visserligen lite kinkigt med inställningar men såhär grinigt
tycker jag är i överkant.
Den vill inte spela .wav filer och.au-filer.
Mod och mp3 går bra.
Har haft uppe ämnet förut.
Försökte göra en ny konfigurering och starta om men då låste sig hela
skiten.
Eftersom jag inte ser så kan jag inte se vad som står på skärmen då jag
laddar linux.
Jag använder loadlin när jag laddar det hela.
Men nu till min fråga.
Vad är Sound dma time out error för något?
Det är nämligen något liknande meddelande jag får då jag försöker spela
ljud i linux, alltså.wav och .au filer.
Någon som tror sig vet avd det kan vara för fel?
/Anders.