Re: Copyright finns inte

Hejs
Boken finns att ladda ner här: http://www.df.lth.se/~triad/book/ i diverse
format.
Den rekommenderas varmt.
Det ser inte ut som om boken finns översatt (rätta mig om jag har fel).
Förövrigt så tycker jag att böcker inte hör hemma i Debian GNU, iaf inte
denna.
Det är en annan sak om boken heter "Debian GNU/Linux the complete guide"
eller liknanande.
Detta blev lite offtopic men :)
Hälsningar Fredrik Bjurenfors