Re: ADSL

Vad jag hört av en kompis som har det är att dom håller hastigheten bra och
att det är vanlig ethernet. Ingen pppoe eller liknande.
Han kör iof Windows så jag skall inte svära på något.

Min egen erfarenhet av Bonet är att jag beställde i Februari via deras
hemsida. Fick inget svar eller bekräftelse. Efter 3 veckor skicka jag och
fråga vad som hade hänt och om min anmälan var registrerad.
Fick svar att det var den och att "våra tekniker jobbar så fort dom kan".

Gick 3 månader, jag  skickade ett e-mail och fråga om dom hade någon
tidsplan och om det var idee att titta på andra alternativ under tiden jag
vänta. Fick inget svar.

Skicka email igen efter ett par veckor. Fortfarande inget svar.
Försökt ringa. Inget svar utom på teknisk support som där svaret blev
"Jag svarar bara i telefon här jag vet inget om det".

Slutledning: Får man det inkopplat verkar det funka bra, men var bered att
vänta.