SV: ADSL

Fungerar utmärkt!

Jag använder BoNets iin (ADSL). Kör debian och flera windowsmaskiner
bakom.
Japp, 2.5 Mbit. Man kan tydligen få även 5Mbit, men det kostar dubbelt
upp.

Jag fick ett paket med alla grejer hemsänt, med instruktioner och det
fungera direkt.
Förvänta dig dock inget speciellt från deras support, den är ganska
usel.

mvh Per