Java i Mozilla (M18)

Detta kanske inte direkt hör till denna lista men jag försöker ändå.

Jag har lite problem med att få igång Java-stödet i Mozilla. Det fungerar
till viss del men alla Javaobjekt dyker upp i egna fönster istället för i
"Mozilla-fönstret". Jag har installerat Netscape 6:ans jre.xpi. Jag har
sedan läst att man ska packa upp jre.xpi och göra symlänk från en viss lib
till /din/sökväg/till/mozilla/plugins. Detta resulterar dock i samma
resultat.

Nån som har någon lösning på detta problem eller involverar det en
fruktansvärt massa bök och stök.

//Mattias