Re: irc kanal

<shamless plug>
Hej,

jag vill inte verka oseriös eller pusha på er med den vanliga dos
skitsnack man hör på IRC. Men jag tänkte ändå ta tillfället i akt att
inbjuda er till en av de mer seriösa svenska IRC kanaler. Vi driver
även support.linux.se och håller till på #linux.se @ EFnet. Svenska
EFnet servrar är irc.du.se, irc.hemmet.chalmers.se och
irc.light.se. Om ni har problem att ansluta till förstnämnda så kan ni
återkomma till irc@big.du.se så löser vi det.

</shameless plug>

.h

++ 12/02/01 20:26 +0100 - Jacob Jovelou: