Re: Problem med input devices

Pelle Nilsson <f99pjn@physto.se> writes:

> knappar och mushjul. Jag har prövat att ställa in XF86Config på både 5 och
> 7 knappar (eftersom mushjulet ska räknas som två) men x11 vill bara kännas
> vid de 3 vanliga knapparna (vänster, mitten och höger).

xset eller om det är xmodmap kan också behöva petas på - till vad vet
jag inte. Jag tror det finns ett program som heter xev eller dylikt
som listar alla X-händelser. Kan vara bra att se om X får något alls.

--
(          www.dtek.chalmers.se/~d4jonas/         !     Wei Wu Wei     )
(        Meaning of U2 Lyrics, Roleplaying        !  To Do Without Do  )