Re: Webbläsare

Det finns en webläsare som heter Galeon som bygger på samma
renderingsmotor som Mozilla nämligen Gecko. Det som skiljer dem åt är att
Galeon har inte alla inbyggda funktioner för mejl,news,html-editor
osv.osv. utan är en ren webläsare.

Jag tror adressen till deras hemsida är http://galeon.sourceforge.net

//Mvh Mattias