Re: Sparc 5 & Debian

On Fri, 15 Dec 2000, Fredrik Bjurenfors wrote:

>Skall du nätboota den?
>Jag har haft stora probelm med Linux som nätbootserver till sparcar.
>FreeBSD funkar mycket bättre.

Själv har jag försökt mig på med en SS4'a, med seriel anslutning till en
annan PC, fick ju ialf upp lite text, men kunde aldrig skriva nått så jag
gav upp. Den ville inte ta några kommandon, antagligen ingen dålig idé att
försöka skrapa ihop en skärm/tangentbord. :)

     [x] icq - 496723     [x] url - www.fobie.net