Re: kbd

On Thu, Dec 14, 2000 at 12:57:19PM +0100, orange wrote:

> Du väljer aldrig tangentbord i nya X, iallafall inte om du kör Dexter för
> att konfigurera, du editerar /etc/X11/xf86config-4 eller liknande, så
> var jag tvungen att göra. Ändå så valde jag "expert" eller "advanced" el.
> liknande, wippie vad man fick många frågor. Gillar faktiskt X3 mer.

Det kan väl kanske bero på att X4 är ganska nytt och att konfigurations-
verktyget inte riktigt har hunnit med.

Det tog ett ganska bra tag innan det dök upp bra konfigurationsverktyg
till X3 (som kunde fixa grafiken så man såg något). Det kommer nog om
något tag. :)

// Mvh Ola

--
/  opal@lysator.liu.se                Björnkärrsgatan 5 A.11    \