Re: rättigheter Nu= nya frågor

Tack, detta fungerade utmärkt, nu har jag både isländska och svenska
tecken i terminal, då kan jag åtminstone använda lynx där. Men i
textläge kan får jag inte svenska tecken än.
Emacs fixar faktiskt bägge språkens symboler utmärkt plötsligen, utan
att jag behövde konfigurera den på något sätt!

MVH
Helgi Örn

*** Helgi Örn ** hel@linux.nu***
***** SuSE 7.0 * Debian/GNU *****