Re: lilo strul.. (L 40 40 40 40 40......)

När jag hade dom där problemen berodde det på att jag hade nån skum version av quantum diskmanager på hårddisken som höll rätt på mina partitioner i dos 6.22. Detta avhjälptes genom att använda quantum zero-disk (finns att ladda ner från hemsidan). Har du viktig info på hårddisken bör du inte göra detta, då kan du prova med att göra en diskmanagerdiskett, starta med den och välja remove diskmanager (program för dessa disketter finns åxå på hemsidan). Du har kanske inte ens diskmanager installerat... vad vet jag.
        /Ha ne grett, Kristoffer.