Synkfrekvenser

Hej!

Eftersom jag bytt monitor till en lite större har jag ställt in
framebufferten att köra 800x600 för konsollen. Problemet är nu bara att när
jag kör zgv för att titta på bilder så återställs inte textläget korrekt
längre (det gjorde det när jag körde 640x480). Nu får jag synkfrekvenser som
är ogiltiga enligt min monitor.

Hur gör jag för att få svgalib att återställa rätt läge? (Det fungerade som
sagt utmärkt tidigare)

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/

  Statement concerning unsolicited e-mail according to Swedish law:
  http://www.softwolves.pp.se/peter/reklampost.html