Re: Uppdatera paketlistan i Dselect ouppkopplad?

apt läser av i /etc/apt/sources.list som du kanske har märkt,
så du kan peta in att den ska läsa från en lokalt biblioteket om du vill.
file:/debian kan du lägga in sources.list så installerar den paketena från
katalogen debian och för installera från cd´n peta då in:
cdrom:/cdrom

/Mvh riiankv