Re[2]: pine och pico?

Jag testar först med att ladda hem filerna från Washington och sedan med debians
lösning. Det kanske följer med tydliga instruktioner för hur man kompilerar
under debian med nedanstående packet. F ö borde vär pine vara stabilt? I
algonets shell använder jag alltid pine och det känns pålitligt och tryggt. De
har iosf system V på algonet och det är väl inte så dumt har jag hört.

purjo

Den 28-Jan-00, orange skrev:
: det var ett tag sedan jag kompilerade pine.. men jag
: tror debian har fixat lite mer debian specifikt nu med
: pine.. men tror du kanske maste kompilera anda.
: http://www.debian.org/Packages/unstable/mail/pine4-src.html
: http://www.debian.org/Packages/unstable/mail/pine396-src.html
:
:     [x] icq - 496723     [x] url - www.fobie.net