Re: telnetd-ssl

> Varför inte? 2.2 är väldigt stabil nuförtiden.

Den stöder inte den digitala-C64-joystickar-på-parallellport-drivrutin jag
kör.

"Måste" ha den för att kunna spela C64-spel i VICE ordentligt. 2.2-kärnans
drivrutin stöder *en* joystick på den kabeln, men jag vill ha båda portarna
(min nuvarande drivrutin stöder två portar, /dev/djs0 och /dev/djs1).

--
\\//
peter

  "In the 1960s you needed the power of two C64s to get a
   rocket to the moon. Now you need a machine which is a vast
   number of times more powerful just to run the most popular GUI."
   -- advertisment for Go64! Magazine