Re: telnetd-ssl

> Jag har för mig att glibc 2.1 kräver 2.2-kärna för att fungera ordentligt.
> Om det inte är för mycket besvär så kan du ju testa att byta kärna och se
> om det fungerar bättre.

Jag hittade problemet; tydligen har telnetpaketet ändrat så att inetd
startar in.telnetd som användare telnetd, något som telnetd-ssl inte riktigt
var med på. När jag ändrade tillbaka till root så fungerade det bra.

Och 2.2 tänker jag inte byta till som det är nu.

--
\\//
peter - http://www.softwolves.pp.se/