Re: ejecución de un cron

Buenas,
Mírate el fichero /etc/default/cron
La opción EXTRA_OPTS puede contener  opciones adicionales del estilo "-L X"
donde X puede ser, según el man del cron:
       -L loglevel
               Tell cron what to log about jobs (errors are logged
regardless of this value) as the sum of the following values:

                   1      will log the start of all cron jobs

                   2      will log the end of all cron jobs

                   4      will log all failed jobs (exit status != 0)

                   8      will log the process number of all cron jobs

               The default is to log the start of all jobs (1).
Logging will be disabled if levels is set to zero (0). A  value  of
               fifteen (15) will select all options.

En tu caso, entiendo que debes informar un 3.
Tienes que rearrancar el demonio cron una vez modificado.

Espero que sea lo que buscas.

Toni Mas

Missatge de miguel angel gonzalez <mangelgonzalez@gmail.com> del dia
dv., 15 de febr. 2019 a les 16:23: