Re: LAN virtual sobre internet

Package: pptpd
Section: net
Installed-Size: 248
Maintainer: Rene Mayrhofer <rmayr@debian.org>
Architecture: i386
Version: 1.1.4-0.b3.2
Depends: libc6 (>= 2.2.4-4), libwrap0, ppp, netbase, debconf, perl-base
Filename: pool/main/p/pptpd/pptpd_1.1.4-0.b3.2_i386.deb
Size: 57152
MD5sum: 0741e1221e196ed8b72c20604a910a8a
 This implements a Virtual Private Networking Server (VPN) that is
compatible
 with Microsoft VPN clients. It allows windows users to connect to an
 internal firewalled network using their dialup.

--
Por favor, NO utilice formatos  de archivo  propietarios para el
intercambio de  documentos, como DOC y XLS, sino HTML, RTF, TXT,