Re: Capturas de la instalación de woody

Juan Marcos:

No se si ya hayas resulto el problema de capturas de panatalla, del
proceso de intalacion de Woody, Asi que no se si esto te sirva. Pero por
si las dudas te lo envio.

En 'ebian Weekly News - January 14th, 2003'

http://www.jp.debian.org/News/weekly/2003/02/

Halle lo siguiente

Screen Snapshots of the Installation Process. The Debian Press Team
recently received a request from Personal Computer World, a UK-based PC
magazine, for snapshots of the woody installation process. Thorsten
Sauter was kind enough to produce a set of PNG images, that shows all
important steps of installing a woody system.

He aqui la liga a las imagenes.

http://people.debian.org/~joey/misc/woody-install.tar.bz2

Saludos

Euler.