Re: varnish 4.x no debian wheezy

Fabricio

Não existe, eu executei o comando aptitude search varnish e tive como
resultado o seguinte:

# aptitude search varnish
v   libvarnish-dev
                -
v   libvarnish1
                -
p   libvarnishapi-dev
                - development files for Varnish
p   libvarnishapi1
                - shared libraries for Varnish
p   varnish
                - state of the art, high-performance web accelerator
p   varnish-dbg
                - debugging symbols for varnish
p   varnish-doc
                - documentation for Varnish Cache

E o comando aptitude show varnish mostra que a versão a ser instalada
é a versão 3.x, texto abaixo.

# sudo aptitude show varnish
Package: varnish
State: not installed