Re: brak sterownika do karty sieciowej

W dniu 2018-12-19 o 19:33, "Paweł M. Masiak" pisze:
Witam,

Chciałbym prosić o pomoc w następującej sprawie.
Instaluję Debian-9.6.0 na komputerze DELL 7060
z kartą sieciową Intel(R) Ethernet Connection (7) I219-LM
Niestety instalator nie rozpoznaje tej karty i możliwa jest
tylko instalacja z płyty bez połączenia z internetem.

Na stronie Intela

Intel® Ethernet Adapter Complete Driver Pack
Version: 23.5 (Latest) Date: 12/6/2018

https://downloadcenter.intel.com/download/22283/Ethernet-Intel-Ethernet-Adapter-Complete-Driver-Pack?v=t

znalazłem pakiet ze sterownikami z informacją, że:

This download is valid for the product(s) listed below.
    Intel® Ethernet Connection I219-LM

Niestety po rozpakowaniu nie znalazłem tam sterowników
do tej karty dla Debiana. Co mam zrobić? Bardzo proszę
o pomoc w tej sprawie.

Z poważaniem,
Paweł Masiak

Proszę sprawdzić o tutaj: https://askubuntu.com/questions/1067564/intel-ethernet-i219-lm-driver-in-ubuntu-16-04. Można zaryzykować i uruchomić na tym serwerze livecd i sprawdzić jaki moduł jest ładowany dla tej karty.

Pozdrawiam,

Albert.