BachoTeX 2018: apel o wystąpienia i rejestracje.

W dniu 25.02.2018 o 21:23, Jerzy.Ludwichowski pisze:
> Drodzy,
>
> poniżej apel o wystąpienia na BachoTeX 2018. Aby się zarejestrować,
> należy odwiedzić http://gust.org.pl/bachotex/2018-pl.
>
> Do zobaczenia w Bachotku!
>
> -- Jerzy Ludwichowski
> (za komitet organizacyjny)
>

> Co przetrwa, co zaginie
> =======================
>
> Druki wykonane w czasach Gutenberga potrafią wyglądać dziś jak
> nowe – w szczególności nie ma najmniejszych problemów z ich
> odczytaniem. Dla kontrastu odczytanie dyskietki komputerowej
> zapisanej 15 lat temu graniczy z cudem.

> [...]
Witam.
Jak zwykle podaja ta wiadomosc do innych grup linuxowych i dodaje reasumujac.

Glowny link pod http://www.gust.org.pl/bachotex/2018-pl

Termin. Od 27. IV. do 2, lub3. V. Pierwszy dzien 27. IV, to dzien bez prezentacji,
przyjazdu uczedstnikow. - dzien . Opcjonalnie
ostatni dzien 3. V. czas luznych romow, omawianie perel TeX-owych i
odpoczynek po prezentacjach.

Miejsce. Ośrodek Wypoczynkowy UMK w Bachotku kolo Brodnicy.

Linki dla prezenterow.
http://www.gust.org.pl/bachotex/2018-pl/cfp
http://www.gust.org.pl/bachotex/2018-pl/submissions

Czy ktos sie zajmie zalozeniem wydarzenia na fb. czy mam sie tym zajac?
Przyznam, ze mnie zakladanie facebookowych wydarzen nie najlepiej
udaje sie. Jednakze kilka ich juz zalozylem.

Od kilku miesiecy juz nie ma mojej witryny wpolsce.it o spotkaniach i
dlatego zalozylem podstrone http://www.kzubik.gda.pl/lata.html
gdzie wczoraj Bachotek-2018 zakotwiczylem pod
http://www.kzubik.gda.pl/2018..html#Bachotek-2018

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243