Zimowisko Linuxowe TLUG-u Puck-2017.

W dniu 09.01.2017 o 21:43, Krzysztof Zubik pisze:
> [...]
>
> ------------
> Jak bylo rok temu mozna m.in. obejrzec na moich filmach pod
> https://www.youtube.com/playlist?list=PL9H66mU-BH4G3B5aiALOPvlpmQMdCWZ2f
>
> Materialy i agenda sprzed roku
> pod http://zimowisko.linux.gda.pl/2016
>
> Galeria zdjec Marcina Sochackiego pod
> https://photos.google.com/share/AF1QipPX4bBKKRcOPkYtYHfFYnMIhiXeXrhWjKdmfI1ElzskeZR-4WxKcVUk8X-Q0a1GYQ?key=S0ota0sxbnJLSUlheEZmd0hPbDdkS0pmM0wwVHlR
>
> Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
Witam.
Organizatorzy prosza o jak najwczesniejsze zglaszanie prezentacji i warsztatow.
Ostateczny termin do 9. II. Od 10. II. Po tym terminie pojawi sie agenda.
Od 10. II. bedzie rejestracja uczestnikow.
Ja z kolei przed chwilka zalozylem wydarzenie na fb.
pod https://www.facebook.com/events/917204481749138

--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243