Re: Oferuje pomoc

Hej,

Nie wiem czy odpowiadam Ewie czy Grześkowi, ale mniejsza z tym.

O jakiej formie pomocy mówisz? Co byś chciał(a) robić?

Bo to generalnie nie jest korporacja i nikt Cię nie zatrudni i palcem nie pokaże co jest do zrobienia. Widzisz jakieś miejsca gdzie pasowałoby coś poprawić?

Na czym się znasz oprócz używania Debiana przez chwilę? Bo trochę ciężko doradzić co mógłbyś/mogłabyś robić bez wiedzy o tym co tak naprawdę potrafisz.

pozdrawiam

Bartosz Feński