Obrazy płyt

Witam.
Mam dylemat. Chciałem pobrać sobie obrazy płyt, aby później zainstalować sobie Debiana.
Wszędzie jest napisane – wskaż odpowiedni plik z obrazem płyty który chcesz ściągnąć, to odpowiedni program Ci go ściągnie.
Ale nigdzie nikt nie pisze które obrazy muszę ściągnąć aby móc zainstalować Debiana.
Zaczynam dopiero i po prostu nie wiem które obrazy są do czego i które są potrzebne aby poprawnie zainstalować Debiana.
Mógłby mi ktoś napisać które obrazy są konieczne do instalacji, albo za co odpowiadają (do czego) są poszczególne obrazy.

Pozdrawiam Zdzichu !