Re: Problem z klawiatura

Do licha! Dziala! Problem rozwiazany. Pisze teraz jeszcze ze starego
konta, stad brak polskich znaków. Jutro przeprowadzka. Wielkie dzieki.

Fajnie byloby to jeszcze zrozumiec. Mógłbys mi chociaż powiedziec czego
mam szukac? Nie jestem informatykiem i zapewniam, że stracilem sporo
czasu zanim odważylem sie zapytac tutaj.

Jakby nie bylo, jeszcze raz bardzo Ci dziekuje.

Pozdrawiam serdecznie,
Krzysztof

begin:vcard
fn:Krzysztof Kokot