Zapraszam do ogladania moich zdjec z 10 Sesji Linuxowej-2013.

Witam.
Kilka tykodni temu mielismy bardzo ciekawa 13 Sesje Linuxowa-2016.
Ja tymczasem zapraszam do ogladania moich zdjec z
10 Sesji Linuxowej-2013. One
pod http://www.kzubik.gda.pl/sesja2013-1.html
W.g. mnie najciekawsza prezentacja wtedy byla
Jurek Potrafi czyli Pierwszy Polski Pojazd Autonomiczny Zbigniewa Żelaznego.
To bardzo ciekawy temat o samochodach autonomicznych.
Udalo mnie sie wtedy wykonac duzo zdjec, ktore umiescilem w
mojej witrynie. Zycze Milego Ogladania. :) <(")

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243