Re: rozdzielczość konsoli

Witam;

Hubert Lautenszleger-2 wrote
> Rozumiem, że zabieg w stylu dopisania w grub.cfg parametru
> vga=0x312 nie przyniósł rezultatu?
>
> W linii rozpoczynającej się od:
> linux /boot/vmlinuz-3.16.0-4-686-pae (coś tam) vga=0x312

Nie przyniósł bo go nie stosowałem gdyż:
1) w nagłówku pliku /boot/grub/grub.cfg znalazłem info "DO NOT EDIT THIS
FILE" itd...
2) w poradach do tematu, jakie znalazłem (8-letnich i starszych) zajmowano
się plikiem /etc/default/grub, w którym nie ma śladu po liniach typu "linux
/boot/vmlinuz..." itd.

Teraz nie mogę wypróbować porady Kolegi - dostęp do tematowego komputera
będę miał dopiero w poniedziałek :( Ale się odezwę (jeśli się nie uda to na
pewno ;P )

Pozdro.
Paweł