Konferencja BachoTeX 2016.

W dniu 03.03.2016 o 21:57, Jerzy.Ludwichowski pisze:
> [...]
> prezentacji dotyczących TeXa, Metaposta, ConTeXta, LaTeXa i przyjaciół
> (pamiętajmy o fontach). Podtrzymujemy trend BachoTeXowy, w ramach
> którego próbujemy integrować programistów i projektantów systemów
> typograficznych, typografów i innych użytkowników takich systemów.
>
> Tradycyjnie zachęcamy do nadsyłania „pereł” TeXowych – p. poniżej.
>
> Normalnym kanałem zgłaszania propozycji jest ich wysłanie pocztą
> elektroniczną do komitetu programowego, ale zanim pospieszycie do
> klawiatury – zapoznajcie się ze wskazówkami dla autorów
Mala poprawka. Powyzszy link prowadzi do nieistniejacej witryny. W.g.
mnie bedzie pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/cfp

> [...]
> w TeXu (i Metafoncie/Metapoście)”. Bliższe szczegóły oraz archiwum już
> zgromadzonych pereł: http://gust.org.pl/projects/pearls.
>
> Terminy i adresy
> ================
> Termin składania propozycji wystąpień (streszczeń) upływa 28 marca,
> a nadsyłania ostatecznych prezentacji, które będą umieszczone
> w materiałach konferencyjnych – 11 kwietnia.
>
> Propozycje prosimy nadsyłać pocztą elektroniczną do Komitetu
> Programowego: prog-2016 at gust dot org dot pl. Przewodniczącym Komitetu
> jest Bogusław Jackowski (b underscore jackowski at gust dot org dot pl).

Witam.
Reasumujac dodam jeszcze.
Glowna witryna pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl

Termin od 28 kwiernia do 3 maja. (28 kwietnia, to pierwszy dzien zjazdu
uczestnikow jeszcze bez prezentacji.)

Miejsce. Osrodek Wypoczynkowy UMK w Bachotku kolo Brodnicy.

Tabela oplat pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/oplaty-konferencyjne

Rejestracja pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/rejestracja/reg-form

Dojazd pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/howtoget-pl.html
Miejsce na mapie Google Google pod
https://www.google.com/maps/@53.282664,19.485626,11481m/data=!3m1!1e3
Miejsce na OpenStreetMap pod
http://www.openstreetmap.org/#map=18/53.28862/19.47590&layers=T

Apel o wystapienia pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/cfp
Termin składania propozycji wystąpień (streszczeń) upływa 27 marca 2016 r., a nadsyłania ostatecznych prezentacji, które będą umieszczone w materiałach konferencyjnych – 10 kwietnia 2016 r.
Poradnik dla autorow wystapien pod
http://www.gust.org.pl/bachotex/2016-pl/submissions

Jak zwykle ta wiadomosc podam tez do innych grupek linuxowych.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243