Przestarzały link na stronie Debiana.

Witam ponownie,

Podczas przeglądania zakładek na debian.org przeczytałem stronę
dotyczącą języka polskiego. Znajduje się tam lista wartościowych stron
www w naszym języku, a wśród nich można znaleźć "jakilinux.org". Samą
stronę pamiętam i o ile kiedyś to mogło być rzeczywiście pomocne źródło
wiedzy, to w tej chwili pod tą domeną znajduje się tylko informacja o
tym, że taki serwis kiedyś istniał oraz odnośniki do stron internetowych
największych dystrybucji. Myślę, że w tej chwili ten odnośnik nie pomoże
żadnemu użytkownikowi i należy go albo usunąć, albo (jeżeli taka
możliwość jest dozwolona) zamieścić link do wersji archiwalnej.

Bardzo proszę o informację, gdzie takie zmiany należy zasugerować, o
wprowadzenie ich samodzielnie jeżeli ktoś posiada taką możliwość lub
ewentualnie o wyprowadzenie mnie z błędu.

Pozdrawiam
Dominik Danelski