Re: Prośba o pomoc przy ustaleniu błędnie działających pakietów

Witam

Bardzo dziękuję za odpowiedź.

Błąd dotyczący zasilania prawdopodobnie jest spowodowany przez inny
pakiet, ponieważ gnome-power-manager nie jest zainstalowany u mnie w
systemie.

Jeszcze raz pragnę podziękować za radę dotyczącą backportsów, ale nie
jest to wielka usterka i najprawdopodobniej po prostu poczekam na nową
wersję systemu. Chodziło mi przede wszystkim o radę, gdzie skierować
błąd w celu jego naprawy.

Trzecie zgłoszenie wysłałem ponownie, tym razem do listy pakietu
gnome-shell.

Pozdrawiam
Dominik Danelski