Re: Prośba o pomoc przy ustaleniu błędnie działających pakietów

On 26.01.2016 20:43 +0100, Dominik Danelski wrote:
Witam

Witaj,

Niedawno znalazłem błędy w działaniu pewnych elementów środowiska GNOME.
Jako że nie znałem dokładnych pakietów za to odpowiedzialnych, wszystkie
zgłosiłem poprzez narzędzie reportbug do pakietu "gnome".

Zgłosiłeś błędy do metapakietu gnome, nie będącym żadnym oprogramowaniem. Zapewnie on tylko zależności dla środowiska.

Zgłoszenia
zostały wysłane pod koniec listopada i do tej pory nie otrzymały
odpowiedzi, a z tego co widzę znajdują się tam "porzucone" wiadomości
sprzed wielu lat. W związku z tym proszę o pomoc w identyfikacji
właściwych pakietów, abym mógł tam przekazać moje poprzednie
zawiadomienia i zwiększyć prawdopodobieństwo naprawy.

Błędy nie otrzymały odpowiedzi, ponieważ

Linki do zgłoszeń: https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=805598

dotyczy to pakietu gnome-power-manager, jak się nie mylę,

Ten błąd jest związany z jądrem, może zainstalować np, kernel z backports: https://dug.net.pl/tekst/194

W przypadku Debiana 8 Jessie, postępujesz analogicznie do wersji 7.

Błąd dotyczy pakietu gnome-shell lub nautilus.

Pozdrawiam
Dominik Danelski

 .''`.  Mateusz Łukasik
: :' :  http://mati75.eu
`. `'   Debian Member - mati75@linuxmint.pl
  `-    GPG: D93B 0C12 C8D0 4D7A AFBC  FA27 CCD9 1D61 11A0 6851