Prośba o pomoc przy ustaleniu błędnie działających pakietów

Witam

Niedawno znalazłem błędy w działaniu pewnych elementów środowiska GNOME.
Jako że nie znałem dokładnych pakietów za to odpowiedzialnych, wszystkie
zgłosiłem poprzez narzędzie reportbug do pakietu "gnome". Zgłoszenia
zostały wysłane pod koniec listopada i do tej pory nie otrzymały
odpowiedzi, a z tego co widzę znajdują się tam "porzucone" wiadomości
sprzed wielu lat. W związku z tym proszę o pomoc w identyfikacji
właściwych pakietów, abym mógł tam przekazać moje poprzednie
zawiadomienia i zwiększyć prawdopodobieństwo naprawy.

Linki do zgłoszeń: https://bugs.debian.org/cgi-bin/bugreport.cgi?bug=805598

Dominik Danelski