12 Studencki Festiwal Informatyczny-2016.

Witam.
Mam dla Was Wielka Niespodzianke i podaje wiadomosc
o nadchodzacym Studenckim Festiwalu Informatycznym-2016 w Krakowie.
Mozna by zapytac czemu, to Wielka Niespodzianka? Dlatego, ze z rekorodwo
duzym wyprzedzeniem jest znany jego termin od 10 do 12 marca 2016 t.j.
od czwartku do soboty.

Witryny glowna pod http://sfi.org.pl i u gory widnieje termin.
O nim na fb. pod
https://www.facebook.com/Studencki.Festiwal.Informatyczny
oraz wydarzenie pod
https://www.facebook.com/events/487974531358815

Gdzie dokladnie on w Krakowie bedzie dowiemy sie i na to mamy duzo czasu.
Pewnie jak dotad on bedzie w ktores wyzszej uczelni.

Czy ja bede okaze sieczy w tym samym czasie nie berdzie inna dobra impreza,
czy dam rade pojechac przy moich trudnosciach w poruszaniu sie. W
kazdym razie bardzo bede sie staral zeby pojechac.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243