Cykl czterech spotkan w Szczyrku.

Witam.
Od wrzesnia do listopada bedzie cykl 4 spotkan podobnie jak rok temu w
Osrodku Wyppoczynkowym Orle Gniazdo w Szczyrku.

1.) PHPCon-2014 Linki glowny pod http://www.phpcon.pl
    Moje wydarzenie na fb. pod
https://www.facebook.com/events/503489529750867/?ref_dashboard_filter=calendar
    Termin od 26 do 28 wrzesnia. Ja jade na to sptkanie.
    Miejsca juz wyczerpaly sie

2.) Pycon.pl-2014. Linki glowny pod http://pl.pycon.org
    Wydarzenie na fb. pod
https://www.facebook.com/events/633949216683103/?ref_dashboard_filter=calendar
    Termin od 16 do 19 pazdziernika. Rowniez jade na to spotkanie.
    Czy ktos jeszcze tu pojedzie z Trojmioasta i czy moglby mnie zapewnic
    transport. (Odepowiedznie zapytanie tez umiescilem we Wspolnej
    podrozy.)
    Zachecam do jak najwczesniejszego rejestrowania sie.
    Orle Gniazdo ma tylko 500 miejsc. Obecnie juz jest wypelniony w
polowie. Rok temu on juz byl zapelniony znacznie wczesniej przed spotkaniem.

3.) DBConf-2014. To nowe spotkanie o bazach danych.
    Link pod http://www.dbconf.pl
    Termin od 24 do 26 pazdziernika. Na, to spotkanie ja nie pojade.

4.) Jesien Linuxowa-2014. Linki glowny pod http://jesien.linux.org.pl
    Moje wydarzenie na fb. pod
https://www.facebook.com/events/1437360909871235/?ref_dashboard_filter=calendar
   Termin od 7 do 9 listopada. Ja pojade na to spotkanie.

Open Source jest dziś największym i najważniejszym nurtem w sektorze IT - albo dasz się ponieść na fali, albo utoniesz próbując płynąć pod prąd...
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243