Serwer pocztowy - MailScanner/Baruwa/postfix/...

Cześć ;)

Aktualnie jestem w trakcie doboru komponentów do serwera pocztowego na Linux-ie. Na chwilę obecną zdecydowałem się wykorzystać MailScanner z Baruwa. Podobny system stawiałem 3 lata temu i zastanawiam się jakie obecnie są Wasze doświadczenia odnośnie tego softu? Wspomniane 3 lata temu MailScanner bardzo przypadł mi do gustu ze względu na przejrzystą konfigurację i elastyczność, wykorzystałem wówczas zamiast Baruwy MailWatch-a ;)

Może używacie jakichś godnych uwagi alternatyw?

Pozdrawiam,
Rafał.