DNS - czy można pobrać listę wszystkich domen hostowanych przez serwer?

Cześć ;)

Mam pytanie: czy możliwe jest pobranie informacji na temat domen hostowanych przez dany serwer DNS? Chodzi mi dokładnie o sytuację, w której nie mam listy nazw domnenowych dla danego serwera i chciałbym ją otrzymać.

Wydaje mi się, że aktualnie serwery DNS nie powinny udostępniać takiej informacji ze względów bezpieczeństwa. Z tego co wyczytałem "kiedyś" niektóre serwery dla "zarejestrowanych" użytkowników udostępniały wszystkie pliki/plik hostowanych stref ale wydaje mi się, że tego typu podejście nie pasuje już do "dzisiejszego" internetu ;) Am I right?

Pozdrawiam,
Rafał.