Re: Jak zrobić blokadę wysyłania wiadomości email z załącznikiem.

On Wed, Mar 12, 2014 at 10:17:13PM GMT, Michał Prokopiuk wrote:
> [...]
      ^^^^^^^^^

> Można by rozważyć smtp-proxy. Ja używam do ograniczania rozsyłania spamów
> przez userów nieco go pod siebie przerobiłem. Sądze, że nie byłoby dużą
> filozofią dodanie limitowania wielkości załącznika.

Wiekszosc bedzie uzywac jakiegos webmaila, wiec cokolwiek zwiazanego z
SMTP nie ma sensu.

Pytanie do Lukasza:

Chodzi Ci tylko o ograniczenie zalacznikow do poczty, czy jakikolwiek
upload plikow (np. masz limit na upload od providera, etc.)?

Bedac jak najbardziej precyzyjnym pomoze nam pomoc Tobie :^)

Pozdrawiam,

rjc