Re: Poczta z dostępem przez https

Dnia czwartek, 2 stycznia 2014 18:32:08 Tomcio pisze:
> Ja również używam Qmail'a (kilka instalacji), ale dostęp do panelu
> realizuje Roundcube.
> Stabilny jak skała..
>
> Jakie argumenty przemawiają za iredmail?

O gustach się nie dyskutuje.
Rozwiązań jest wiele i każdy stosownie do własnych możliwości i wiedzy może stosować co chce.

Zaletą jest, dla mniej wytrawnych użytkowników prostota instalacji (wadą skomplikowane uaktualnienia).
Postfiksa w tym zestawie trzeba trochę podrasować, ale pomocy można uzyskać wiele.

W zasadzie stawiasz i zapominasz. Dla mnie zaleta.

powodzenia
--
Wiktor Bauer
Jabber (XMPP): Wiktor.Bauer@psp.opole.pl