Re: Zabezpieczenie strony na klucz/certyfikat osobisty .p12

W dniu 26 listopada 2013 10:09 użytkownik "Paweł Lalewicz
(i-pawelek@tlen.pl)" <i-pawelek@tlen.pl> napisał:
> Poszukuję opisu jak zabezpieczyć dostęp do strony na podstawie certyfikatu osobistego.
> Osoba musi wgrać certyfikat .p12 do swojej przeglądarki żeby dostać się na stronę.
> Jak ktoś z Was ma opis lub link z góry dziękuje za podesłanie.

Witam,
jeśli dobrze rozumiem chcesz wykorzystać certyfikaty SSL po obu
stronach tunelu ssl? (również po stronie klienta, a nie tylko serwera)

Technicznie konfiguracja zależy od tego z jakiego serwera www
korzystasz.  Np. dla apache ogólny opis znajdziesz choćby tu:
http://linuxconfig.org/apache-web-server-ssl-authentication

a szczegóły na temat mod_ssl i opcji SSLCACertificateFile są tu:
http://httpd.apache.org/docs/2.2/mod/mod_ssl.html

Powodzenia,
Marek
--
"Ze wzoru na moje życie wyliczę sobie w niebycie nowy los"
(Raz, Dwa, Trzy)