gadu-gadu (klienci)

Cześć

Właśnie sobie zainstalowałem i uruchomiłem kopete:
http://packages.debian.org/wheezy/kopete , niby to obsługuje protokół
gadu-gadu (za pośrednictwem libgadu) ale się okazuje że jak jakiś mój
kontakt jest offline (lub invisible) to nie mogę do niego niczego wysyłać.

Więc to chyba jednak nie działa... a jaki jeszcze klient obsługuje
protokół gadu-gadu oprócz kadu?

Liczyłem na to że znajdę jednego sensownego klienta obsługującego
XMPP/Jabber + gadu-gadu (natywnie, a nie przez XMPP transport).

--
http://people.eisenbits.com/~stf/
http://www.eisenbits.com/