Re: Wsparcie Debian 6.0.7 dla HP DL380p Gen8

Dnia 2013-05-24, pią o godzinie 10:17 +0100, Marcin Kulisz pisze:

> Oczywiście że tak, zarówno pouczać jak i nauczać.

> To prawda, że to jest jego sprawa tylko, skoro nie zadał sobie trudu aby
> sprawdzić czy jego oferta ma ręce i nogi i zadaje takie a nie inne pytania to
> nie mam pewności czy faktycznie sobie poradzi stąd taka a nie inna rada.
> Pomijam fakt nowszy system, nowsze jądro, większe prawdopodobieństwo wsparcia
> dla sprzętu.

> To prawda i było to zrobione z premedytacją. Tak jak odpowiedź na tego maila.

> Przyganiał kocioł garnkowi?
>
> PS.
> [...]

Ein moment. Nie da się maszyny przetestować na 7.0 ew. w razie
konieczności na 6.0.7?

IMHO. Cały temat nie ma racji bytu. Trzeba jak wspomniałem, zainstalować
i potestować a nie marnować czas ludzi.

Skoro topic się zaczął, dajcie znać czy działa czy nie - dzięki temu,
ktoś będzie szukał i znajdzie co trzeba.