Re: Wsparcie Debian 6.0.7 dla HP DL380p Gen8

On 2013-05-24 10:30:16, Patryk Bonat wrote:
> Jest sens pouczać?

Oczywiście że tak, zarówno pouczać jak i nauczać.

> To Bogdana sprawa jak sobie poradzi i czy akurat wsparcie
> jest przez 11 msc..

To prawda, że to jest jego sprawa tylko, skoro nie zadał sobie trudu aby
sprawdzić czy jego oferta ma ręce i nogi i zadaje takie a nie inne pytania to
nie mam pewności czy faktycznie sobie poradzi stąd taka a nie inna rada.
Pomijam fakt nowszy system, nowsze jądro, większe prawdopodobieństwo wsparcia
dla sprzętu.

> I odpowiedziałeś tylko po to żeby odpowiedzieć bo
> konkretnej odpowiedzi na zadanie pytanie nie ma.

To prawda i było to zrobione z premedytacją. Tak jak odpowiedź na tego maila.

> Może w ogóle lepiej nie odpowiadać ?

Przyganiał kocioł garnkowi?

PS.
Nie musisz mi wysyłać maila na priva bo subskrybuję tą listę.
--

|_|_|0|         "Heghlu'Meh QaQ jajVam"          |

gpg --keyserver pgp.mit.edu --recv-keys 0x58C338B3
3DF1 A4DF C732 4688 38BC F121 6869 30DD  58C3 38B3